iyzc Kızlar merhaba, 16+1 oldum. Bebeğimizin cinsiyeti kız. 2 gündür karnımın içinde gıdıklanma hissi var. Hatta gıdıklandıkça üstten kaşıyorum. Göbek deliğimin yakınında ya da azıcık aşağılara doğru oluyor tam emin değilim. Sebebi nedir acaba?