Dlkdmrdlk 39+2 deyken doktor kontrolüm vardı nstde sancım çıktı ama ben ağrı hissetmedim sadece kasılmalar düzenliydi benim de bebeğimin kilosu haftasına göre iriydi hep, ilk gebeliğimdi doktorum normal doğum istediğim için destekledi ilk etapta o yüzden bekledik. O gün açılmam 3-4 cm di yatışım yapıldı doktorum bebek iri olduğu için herhangi durumda sezaryen yapacağız demişti açıkcası ne beni ne de bebeği riske atmak istemedi ben çok korkuyordum sezaryenden bir gün sonra 5cm olmuştum yine ağrım yoktu bebeğim de kanala girmemişti kafası da büyüktü. Sezaryen oldum iyi ki de olmuşum riskleri düşününce sezaryen daha cazip gelmişti 🙏🏻 suni sancı da vermek istemedi doktorum açılmadan kaynaklı bebek ani şekilde kanala düşebilir diye şoka girip kaka yapabilir vs diye bir sürü risk saydı bir gün öncesinden kilosu ultrasonda 4,250 çıkmıştı doğurduğumda kilosu 4,210 du açıkcası öneride bulunmam gerekirse bebeğin kilosu net ultrasonda belli olmuyor 500gr eksik ya da fazla çıkabiliyor isterseniz başka bir doktora daha gösterin en azından ortalama bir kilo öğrenmiş olursunuz ama son haftalarınızda haftasına göre bebeğinizin ölçüleri iri çıktıysa o zaman evet sizin bebeğiniz iri bebek diyebiliriz