mrserdogan12_ stresten uzak dur canım. İnanki olacak. Beni görmüşsundur buralarda. 2,5 yıldır hatta yaklaşık 3 yıl olacak. İstiyordum olmuyordu klomenle olmadı ümidimi kaybetmiştim. Bu ay femara tedavisi olmama rağmen umitsizdim aşılama kararı almıştık esimle ama Allah doğru vakti bizden iyi biliyor ve ben hala şoktayım bu ay hamile olduğumu öğrendim. Cidden hala şoktayım. Öğrenir öğrenmez ilk kurduğum cümle Allah’ım isteyen herkese nasip et dedim. İnşaallah olacak gönlünü ferah tut.