Aylaa123 Beybyi keşke adetinizin geçikmesini bekleyerek test yapsaydınız umutsuzluğa kapılmazdınız en azından
turkan403 Beybyi değeriniz yükselir bence hemen silik çizgi çıktiysa vardır yenidir büyük ihtimalle regl gecikmeden aslında kan alinmiyo en fazla bir hafta snra kan veriliyo regln olmasaniz test yapın tekrar koyulaşır eminim
turkan403 Beybyi güzel haberlerini bekliyoruz benmde aşırı baş dönmesi var ve 20gun gecikmem var negatif cikiyo test ama bugn yine denycem olmasa kadın doğuma yolu gozukuyi heralde