Cerenes26 Aynurhalil cimcim baby marka aldım ben gayet yumuşak pamuksu pamuksu.. yıkadım çekme sorunu olmadı baskısı renk de atmadı gayet iyi.
NazlGlnen Mert_annesi bende Aziz bebe almıştım yıkadım kıyafetlerini tek Aziz bebe boyadı iyi marka diye almıştım halbuki.Allahtan sadece kendi takımını atmıştım makineye de diğer takımları boyama derdi olmadı 🥴
Mert_annesi NazlGlnen Aaa hadi yaaa. Ben henuz yikamadim Allahtan bir tek hastane cikisi var elimde aziz bebenin
NazlGlnen Mert_annesi Belki görmüşsündür lacivert geyikli olan bi takım var onu almıştım lacivertler beyaz olan yerleri boyadı kısım kısım malesef ... Hepsi öyle olur mu bilemiyorum ama
NeeSalman Aziz bebe çok güzel. Eldivenlerinin de küçüklüğü yenidoğana uygun. Bebeğimin bütün çamaşırlarnı da beraber yıkadım kurutma makinesinde de kuruttum hiçbir deforme olmadı.
HillKse Aynurhalil kitikate Bursa menşeli bir marka. Kendi mağazası da var internet sitesinden instagramdan da bakabilirsiniz civil de bölümü de var. Organik ürün ben inanılmaz yumuşak ben onu tercih ettim 🐣
Mert_annesi Benim acik mavi canimm. Evet gordum onu da. Neyse caniniz sagolsunn . Arkadaslara da onlem olur yazdiklariniz
Aynurhalil Teşekkürler arkadaşlar ☺️İlk defa alışveriş çok zormuş hiçbirşey alamıyorum bilmedim için 😕