busra_basturk isteyerek oldu ,korunmadim bir kaç ay içinde de hamile kaldım cok sukur 🙃🙏Aşırı bir yeme iştah artışı ile fark ettik ilk aslında test yaptım negatif çıktı ama testte sorun vardı ya da çok erken test yapmışım sonrasında bir hafta sonra regl olmam lazımdı olmadım o an dedim ki tamam ben zaten hamileymişim yine de adetin 1 hafta gecikmesini bekledim daha sonra da emzik alıp eşime supriz yapmıştım ama o negatifi görmesine rağmen emindi bebeğimizin olacağına 🥰🥰