Rukiyeay Kızlar merhaba 😊 Daha 2 gune kadar sizler gibi dogum hikayelerini okuyup korkuyordum . Benim nazli kiziminda gelmeye hic niyeti yok gibiydi 😊 40+3 de gelmeye karar verdi 👼 Eveet gelelim asıl konuya 😊 cumartesi aksami babamlar ve kayinvalidem bizdelerdi yedik ictik oturduk gayet iyidim saat 22.00 gibi hafiften adet sancisi gibi agri girdi kasigimdan ama cok hissettirmiyordu . Ama ben dk tutuyordum kimseye belli etmeden 20 dk da bir geliyordu . Önemsemedim sonra 15 sonra 10 derken sabah 5 i buldum ama esim bile hissetmedi sanci cektigimi cok siddetli degildi . 5 den sonra sancilarim 8 dkkada 1 gelmeye basladi ama biraz daha siddetli dogum sancisi oldugu cok acik belliydi esim uyandi ve hastaneye gitmek istedi 1 saat daha beklemek istedigimi soyledim ve bekledik sancikar 5 6 dk arasi geliyordu saat 6 gibi hastaneye gittik kesin doguracagm hemen dedim ama sadece 2 cm acklik vardi ve ilk dogum oldugu icin yavas ilerleyecegi soylendi . Herneyse yatisim yapildi odama gectim saat sabah 9 gibi nisanim geldi ama ben hic alttan muayene ettirmedim sessizce sancimi cektim saat 11.30 gibi sancim cok fazla artti 2 dkkada 1 geliyordu hemen hemsireye gittim nisanimin geldigini soyledim muayene edelim 4 yada 5 cm olmustur dedi ben umutsuz yattim bi bakti bebek geliyor kafasina dokundum dedi sen nasil bu kadar sessiz sanci cektin nasil durabildin diyor tabi ben bu arada dogumhaneye goturuluyorum 😊 ben şok sekilde esimi aradim ben doguma giriyorum cantalari getir diye oda ayri bi soka girdi tabiki ve nasil kar yagiyor o gün 😊 sonra dogumhaneye geldim ama sadce bana özel bi oda yataga yattim bana ikin dediler ikindin cok guzel geliyor dediler ama yatakta zorlandim beni catala yatirdilar ve orda cok daha kolay oldu sancin gelince ikin dediler ve ben gülerek ikiniyordum ve bana gülüyorlardi 4 5 kez kuvvetli ikinma sonucu minigim kucagimdaydi ben sadece o an dedigim tek sey bu kadar miydi bu mu dogum 😊 sonra kizimi giydirdiler esime gosterdiler ama benm dikislerim hala atilmadi bekliyordum sonra beni ameliyathaneye alip spinal anestezi uygulayip dikisimi yaptilar baya bi ic dikisim oldu yirtilmis oda kizimin bana hediyesi hic hissettim mi hissetmedim zaten o an o kadar guzel ki cok sukur dedin iyiki normal oldu halbuki odada sanci cekerken ben bi daha dogurmam nasil dogurucam diye agliyordum korkudan ve acidan ama o sanci bile guzel geldi bana . Kendinize guvenin ve anin tadini cikarin kucaginiza aldiginiz an yasadiklarinizi unutuyosunuz allah hepinizi bi avazda kurtarsin bosyere stres yapip bebeginizi ve kendinizi üzmeyin cok güzel bi an bence herkes yasayabilmeli 😊 siz bunlari okurken ben evimde mis kokulu kizima bakiyor olucam Uzun oldu ama rahatlatmak adina ayrintili yazdim hakkinizi helal edin Allah yardimciniz olsun 😊😘😘😘
Yarenelibol Rukiyeay çok gzel tarif etmişsin bnde bi aydır arı nasl tanımlanır die arastırıom ama bnde hafif hafif ve gün içinde bi çok kez var inş dedin gibi bnde yaşarm olur biter Allah uzun ömürler versin prensesine 😇 çok güzel morel oldu bu bana çok korkuyordm
Edessanr Rukiyeay gözlerim doldu bi an bende çok korkuyorum inşallah benimle böyle geçer allah analı babalı sağlıklı huzurlu büyütsün ❤️🥰
emel16 Rukiyeay bende korkanlardanım hem normal doğum istiyorum hem korkuyorum darısı başıma canım Allah bağışlasın analı babalı büyütsün
Rukiyeay Yarenelibol benim kasigimdan geldi ssnci son 5 dk ya dustugundr hem kasik hem belden geldi canim rabbim bi avazda kurtarsin senide 😊 kendine guven ve o anin tadini cikar
sumeyyezumra cok guzel bir dogum hikayesi boyle pozitif dogumlari okudukca mutlu oluyorum darisi bizlere allah anali babali buyutsun 😊
Rukiyeay sumeyyezumra canim gercekten burda o kadar abartiyorlar ki cok korkarak gitmistim doguma herkesin agri esigi farkli tabi ama dogum cok dogal ve guzel bi olay sadece guven kendine bebegine odaklan zaten saniyelik bi olay 😊
sumeyyezumra Rukiyeay gercekten insana cesaret veriyosunuz herkes boyle olsa eminim normal dogumlar da artar
BusraNurAnne Rukiyeay okadar guzel anlattinki yuregime subserptin Rabbim banada nasip etsin boyle prensesimi kucagima almayi 💕😘
iremby Rukiyeay ay hayirlisiyla bizde sagsalim atlatırız kolay bir şekilde insallah size mis kokulu kizinizla guzel bir ömür diliyorum🙏
Fbd Rukiyeay canım bişe merak ettim hem yattım sessizce sancı çektim ordan Doğuma gittim demişsin hemde suni sancı çekerken ben bir daha doğurmam dedim demişsin kafam karıştı açıkçası Doğum korkusu var baya bende rahat okurken birden strese girdim beni aydınlat 😊 sağlıkla büyüt bebeğini de inşallah
Rukiyeay Fbd canim suni sanci cekmedim sanci cekerken icimden sessizce gecirdiklerimi söyledim yani ben o sanciyi cok uzun sure cekecegim ssniyordum 😊 o yuzden bir daha dogurmam dedim cok sukur kedni sancimla oldu
DeryaZ Rukiyeay canım ne güzel anlatmışsın kuvvet verdin resmen bize allah kızınızı size bağışlasın😍 Benim şimdi merak ettiğim bişey oldu hani çok rahatlıkla sancını çekebilmişsin bu büyük ihtimalle ağrı eşiğinle ilgili ama hamileyken ayriyetten yaptığın bişey oldu mu mesela burda diyolar ya hurma yemek merdiven inip çıkmak yürüyül yapmak ilişkiye girmek vs. Yani bunlardan birini yaptım belki o doğumuma yardımcı olmuştur diyebilir misin☺️
Rukiyeay DeryaZ canim hurma yedim sadece cok yuruyus yapamadim ama hamileligin boyunca cok hareketliydim bol bol hareket yani bide son zamam artk klozet kullanmamaya calis canim çömell bol bol bunun disinda bisey yapmadim canim
Nursen21 Rukiyeay Rabnim analı babalı hayırlı ömürler nasip etsin inşallah Çatı muayenenesi hiçmi olmadın ? Nasıl acıyı hissetmedin 😳
Rukiyeay Nursen21 cati muayenesi oldum canim erken dogum riskinden yatmistim once gina gelmisti ama hastaneye gittigim gun bi muayenede oldu sadce 2. Muayenede doguma girdim zaten
preggie Masallah ne güzel bi hikaye!! Darisi bizlere insallah! Gozunuz aydin saglik sihhat guzellikle buyutun kizinizi insallah canim!
Asena0307 Masallah cok guzel bir yazi olmus gercekten rahatlattin bizi bende cok korkuyordum helede dikisten 😊