Melike2535 Kızlar uygulamaya göre bat 19 ama bu ay ovulasyon testinde ayin 10 unda yumurtlama gördüm dün test yaptım negatif çıktı sizce gebe olma ihtimalim yine de var mı ?
_Mother_ Melike2535 yumurtlama tarihini naz alırsak adet tarihin 24 ü oluyor çatlama ne zaman oldu bu şekilde olursa geç döllenme vs durumu olmuş ise ihtimal var
lilyum_ Melike2535 canım 10 unda yumurtlama gördüysen regli 24 üne bekle bence. Ama insalalh gebelik vardır ve regl olmazsın🥰
Melike2535 _Mother_ catlama 12 siydi test silikleşti o tarihte insallah gebeyimdir pek umudum yok ama
_Mother_ Melike2535 belli olmaz canım inşallah olumlu sonuç alırsın benimde ilk yumurtlma negatif çıkmıştı 2. Defa yumurtlama gördüm sadece çatlama gününü değerlendirme imkanı buldum hiç umudum yoktu ama pozitif sonuç aldım 🥰
Melike2535 _Mother_ bizimkisi sebepsiz 3 yıldır olmuyo daha öncede ovulasyon testleri kullandım yumurtlama catlama görüyorum ama olmuyordu
_Mother_ Melike2535 hmm anladım canım o zaman bilemiyorum bu defa olmuştur inşallah rabbim daha fazla geciktirmesin inşallah