Arkadaşlar merhaba doktor bana sonraki adet döneminin 3. Gününde başlayıp 5 gün letu kullanmamı önermişti dün adet oldum ama mesai olmadığı için gidip doktora nasıl kullanmam gerektiğini soramadım yarın ilaca başlamam lazım nasıl kullanacağım bilen varsa bilgilendirebilir mi pazartesi gidip sonrası için bilgi alacağım ama yarın ne yapmam gerektiğini bilmiyorum günde bir doz mu iki doz mu alınıyor aç karınla veya tok karınla fark ediyor mu gündüz mü almam lazım yoksa gece mi almam lazım bilmiyorum bu konu hakkında beni bilgilendirebilir misiniz?