sweetmom_ Babyybabyyy merhaba kaç haftalıksiniz acaba? Kese, bebek ve kalp atışını kaçıncı haftada gördünüz? Ben çok erkken öğrendim kaçıncı haftalarda gitmem gerekiyor. Şuan 3+6′yim.
Maviniz sweetmom_ 7 haftalıkken kalp atışını keseyi görebilirsiniz cinsiyet için 16 haftalıkken ben ogrenmistim
sweetmom_ Babyybabyyy maşallah sübhanallah 🧿🤍. Ben bekleyeceğim bende. O kadar süre olmasını bekledim bunun için bi hayli beklerim 😁💐🙏🏻
azracan20 Dilosss- ayyy minicik daha ya kelebek gibi 😍 bana kız gibi geldi hakkınızda hayırlısı olsun 🌺