feridelevent_08 hayırlısı olsun inşallah benim ikinci çocuğum bu ben de çatlatma iğnesi ile hamile kaldım. Her şey kısmet. İlkinde direk hamile kalmıştım. İnanın zamanı neyse o zaman gelmesi sağlıkla gelmesi daha iyi. Hayırlısını isteyin ben 5. Ayda ikinci çocuğa hamile kalabildim. Sizin de inşallah çok uzun sürmez 🌸