Şuan 22+1 günlük hamileyim 5 ayrı doktora gittim hepsi bebekte ayrı sorunlar olduğunu söyledi en son başka bir şehirde doktora gittim birkaç gün önce burun kemiği yokmuş ama down sendromlu değil beyninin iki tarafında olması gereken boşluk 1 tarafında varmış kalbinde delik var omurgasının yarısından sonra 3 fermuar olarak gözüktü doktor kesin bir hastalık olduğunu doğduğunda %80 öleceğini söyledi aldırmak asla istemiyorum bu zamana kadar bütün doktorlara hastalıklarına rağmen hayır dedim ama doğduğunda ölmesi çok ayrı bir acı ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin