Kızlar sabah belimden kasıklarıma sancı girdi 5 10 dakika sonra geçti yarım saat sonra 2 3 dakikalık ağrım oldu ara ara girdi ve gitti doğum sancısı olduğunu düşünmüyorum herkes giderek artıyor falan demişti benim öyle değil ama doğumun yaklaştığının belirtisi mi yoksa normal mi