Beybyi Merhaba kızlar testi yapar yapmaz bu şekilde çıkmıştı üzerine su döktüm yine de gitmedi o silik kısmı 3 gün önce yapmıştım bu testi bat23 yani yarın rgl günüm kan vermeye ne zaman gitmeliyim sizce yada olumlu mu çıkan ikinci çizgi
ffckizannesi Var gibi duruyor testte çıktıysa kanda hayli hayli çıkar ben olsam hemem verirdim çünkü doğru değrr kandır
sutlukahve_ Benimde böyle çıkmıştı bir hafta bekleyip kan vermiştim 700 lerdeydi değerim hemen de verebilirsiniz ama kese için yükselmeyi beklemek gerek
Yazmelegi_ Beybyi ben acilde verdiğimde 2 saatte çıkmıştı ama her seferinde aynı yerde vermeniz gerekiyor ona göre verin hastane ve saat farkı olunca değerler farkediyo