Kubra3005 iğrenç bir hastane , çok güzel fiyat saplıyorlar 🙂 evime 10 dakikalık mesafede olmasına rağmen tercih etmiyorum. Tahlil sonuçları da yanlış çıkıyor , kuzenim doğum yaptı normal diye girdi sonra sezeryane aldılar ama masadan masaya alırken yüzünü çarpmışlar. Mosmor çıktı doğumdan. Çevremde gidenler de memnun kalmayıp değiştirdiler hastaneyi