Busra_27_34_ şaka yapıyorsun ben haftalardır hergun bir kase yiyorum çokta bayiliyorum ilk defa duydum bunu internetten de bakmıştım bak böyle yazıyor
(Hamilelikte uygun miktarda kiraz yenildiğinde, bağışıklığı güçlendirici etkisi vardır. Vücutta oluşan iltihap ve şişliklerin azalmasına yardımcı olur. Uyku kalitesini ve süresini arttırır. Bebeğin zihinsel gelişimini destekler.) zararı olcagini dusunmuyorum 30+3 üm iyiyim çok şükür Allah korusun bebislerimizi