sedef_kayakrts Doğumu orda düşünüyorum bugün aradım muayene 900 TL normal doğum 14 bin TL dediler. Daha önce saygı hastanesine giden oldu mu doğum için yada muayene için hangi doktoru önerirsiniz?
Elisamevamine Arkadaşım normal doğum yapmıştı iyiydi ama o kadar da aman aman bir şey beklemeyin biz bir sorun yaşamadık
Nurtennnk Ben baska bır hastaneden takıplıyım. Ara ara yakın oldgu ıcın gıdıyorum oraya. Ebru ağırdemırden cok memnunum tecrübelı doktor. Bıkac arkadasımdan da onu duydum tavsıye ederm gercekten
sedef_kayakrts sedassert nihan hanım için çok sert demişler bir de pelin koca için. Esra ve ebruyu öneriyorlar. Ama.hepsinin okuduğu okula vs baktım da en çok pelin tecrübeli gibi görünüyor
sedassert sedef_kayakrts Pelin hanıma nöbette olduğu için denk geldim bebeği 3 sn falan gösterdi verdiği ultrason görselleri de o kadar belirsizki. Şahsen beğenmedim. Ama nihal hanım 15-20 yıldır orda ve çok tecrübeli bizzat başhekimin önerisiyle gitmiştim herhangi bir sert tavrını görmedim. Ama esra hanım daha güler yüzlü.
Acarnesli Ben Nihan Çetine gidiyorum 13 sene önce oğlum için tedavi gördüm şimdi tekrardan gidiyorum Allah nasip ederse şimdiki hamileliğimde de kendisine gidiyorum kontrole tavsiye ederim
sedassert sedef_kayakrts 16:30 dan sonra nöbetçi doktora kayıt açıyorlar. Pelin hanım da oluyor nöbetçi başka doktorda ben Pelin hanıma denk gelmiştim
sedef_kayakrts sedassert pelin çok ilgilenmemiş ama diğeri hangisi acaba. Olmadı Hastaneyi ararım gitmeden