Ensr Arkadaşlar merhaba şu anda 7+5 günlük hamileyim bayramin ikinci günü çok kötü hastalandım bademciklerim şişti acile gittim acilde antibiyotik verdi doktor icinde de özellikle ilk üç ay da kullanilmaz diyordu ben bir tam bi de yarım kullandım sadece baska da icmedim nane limon dut kurusu filan içtim size sorum antibiyotik ilacin zararı olmus mudur korkuyorum açıkçası
minnosbirkiz Ensr geçmiş olsun, arkadaşım hamileliğinin başlangıcından sonuna kadar kutu kutu antibiyotik kullandı, kortizonlu kremler kullandı, korkmayın doktor hamile olduğunuzu bilerek verdi, ona uygun bi ilaç yazmıştır ☺️
Ensr minnosbirkiz çok teşekkür ederim 😊 pazartesi yine kadın doğuma gidecem inşallah sorarım yine doktora
bonik Ben de 4-5 haftalıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğim için kullandım benimki hamilelikte kullanılabilecek bir antibiyotikti diye hatırlıyorum.