Kızlar dün bayram dönüşü malum araba ile yolculuk yaptık doktor onayı ile. Ondan mı beslenme düzeninden mi bilemiyorum ama inanılmaz bir gaz sıkışması yaşıyorum. Sırtıma ve göğsüme vuruyor sancı dün geceden beri. Ama bir türlü çıkaramıyorum. Önerisi olan var mı ? Ilık duş aldım , eşim sırtıma masaj yaptı , su içip yürüdüm. Bana mısın demiyor.