Ben bebeklerin kendi ismini seçtiğine inanıyorum. Anne veya baba beğeniyor ya o aslında bence bebeğinde sevdiği anlamına geliyor. Çünkü hayatı boyunca ismi kişiliğinden tut, yaşadıklarına kadar herşeyi etkileyecek. Bu isimler içinize sinmiyorsa bence bebekte beğenmemiş demektir. Akışa bırakın, hiç stres olmayın. En güzel en anlamlı ismi bulacağınıza inanın. İçinizdeki sesi dinleyin.