ecmelmirzaogluu Kızlar selam. Bebeğim 34+5, bugün tam 3 kilo çıktı ve doktorum 2 hafta önden gittiğini söyledi. Bu haftalarda böyle olup normal doğum kolay oluyor mu? Takribi kaçıncı haftalarda doğurdunuz?
Zeyyno_ ecmelmirzaogluu Ben 39+6da ilk gebeligimde doğum yaptım 3kg doğdu kızım ultrasonda yanılma payı olabiliyor ama burda 4kg normal doğum yapanida duydum sizin çatı muayenesinede bağlı bı drum bebeğin kilosu vs ona göre belirlenir normal olabilir veya olamayacağı