Aysemm44 esolinaaaaa Benimde böyleydi çocuğa geçmiş doğumdan sonra doktor dedi şekeri atması 1-2 ay sürer vucutan igce gitmesi o yüzden hep isal ve sıvı kaybı oluyor dikkt et cnm
_Mother_ esolinaaaaa açlık sınırda çıkmış gece 12 den sonra birşey yedin veya içtin mi Saat yüksek çıkmış bide Saat iyi Diyet ile dengelenecek değerler ama benimde 1. Saat 175 di
_Mother_ esolinaaaaa 12 den sonra yemiş isen etkilemiş olabilir benim 3 yıl geçti üzerinden ama o zaman endokrin bölümüne gittim oda diyetisyene yönlendirdi benim için bu kısım sadece hastanenin para koparma şekli oldu kilo sorunum yoktu benim 9 ay boyunca 7 kilo tek aldım bebeğim de zayıftı ölçüm cihazı aldım yediklerime dikkat ettim sabah aç karnına ölçtüm tokluk 1. Saat 2. Saat takip ettim 1 ay boyunca doktoruma götürdüm sonucu güzel dedi bu şekilde geçti süreç ama 37+0 da erken doğum yaptım ben etkisi varmı bilmiyorum
cihans Diyet ve kan şekeri takibi önerir büyük ihtimal. 2.saatiniz normal , 1.saat yüksek, açlık üst sınıra yakın
esolinaaaaa _Mother_ 37 iyi ama ya yani erken değil tam sınırda olmuş doğum benim ilk gebeliğimde şeker sorunum yoktu ama şuan 25. Haftadayım 57 kiloyla hamile kaldım 67 olmuşum bebekte 500 gr olacağına 670 gr çıktı biraz önde gidiyor bakalım doktorum ne dicek
_Mother_ esolinaaaaa benim bebeğim gelişim olarak 2 hafta gerideydi doktorun hesabına göre 1 ay erken oldu doğum yoksa 37 çok kötü bir hafta değil aynen çok şükür kuvez bile görmeden toparladık biraz dikkat etmen de fayda var yine de doktorun en iyi bilgiyi verecektir sana sağlıkla al kucağına 🥰