damla158 Beta Hcg değerim geçen hafta 20 çıktı benim gibi düşük çıkanlar ne zaman ultrasonda keseyi görebildi acaba? İlk gebeliğim merak ediyorum
Rabia97 damla158 2 günde bir 2 katı oluyor canım değer benim doktorum 1000 geçince görebiliriz dedi 1200 falandı keseyi gördüğünde
3827 damla158 ben 12 ile öğrendim 10 gün falan bekledim öyle gittim doktora canım hemen gidersen kan alıp değerin artıyo mu ona bakar rahim duvarın kalınlaşmış mı ona bakar anca biraz beklesen iyi olur
tgbmerve damla158 önemli olan betanın iki günde bir en az yüzde 60 artmasıdır, beta ile değil hafta ile takip edilir kese ve embriyo, 5. Hafta bitince kese , 6. Hafta bitince kese içinde embriyo görülür, adetten iki gün önce benim betam 2.60 ti
sweetmom_ numix merhaba benim bayram günü 3, 85 çıktı, 2 gün sonra 18, 76 çıktı, yine 2 gün sonra 67, 37 çıktı. Normal midir acaba? Pazartesi yenileyecegim tekrar.
damla158 tgbmerve benim adetlerim düzensiz o nedenle haftam belirlenemiyor şu an 🥲 doktor 1500 olması lazım dedi