Merhaba kızlar dün ağrım olduğu için devlet acile gittim doktor bana bebeğin 2 buçuk hafta geride kaldığını gelişmediğini perinatoloji doktoruna takipli olmamı söyledi şu an da devlette randevu yok Sizin bildiğiniz özel memnun kaldığınız perinatoloji doktoru var mı ?