Annecik02 33 haftalık olduk en son 1 ay önce hastaneye gittiğimde makat geliş dedi doktor dönmüşmüdür ki aceba
Sinemyiss Benim 31 de falan dönmüştü ve ben anlamıştım döndüğünü tekmeler yukarı mide taragıma geliyordu artık ve eski kıpırdadığı yerde değil başka yerlerde kıpırdıyordu. Değişen bişeymiş kiminin daha erken ya da daha geç olabilirmiş ☺️
Pa-2121 Sinemyiss bende 30 a giriyorum dönmedi henüz doktorum 36 ya kadar yolu var o zamana kadar döner dedi . Çok pis vuruyor ayakları alttan çıkacak gibi hissediyorum😅
Annecik02 Pa-2121 ben sağımda hissediyorum genelde hareketlerini bide böyle vurma gibi de değil sağım bı anda böyle yumruk gibi şisiyor sonra düzeliyor tekrar😁