Kızlar soranlar olmuştu buradan paylaşmak istedim. Ben özel hastanede oldum Uyusmazlık olanlarda 28.haftada uyusmazlık iğnesi yapılıyor önce kan alınıyor sonucun negatif cıkması lazım.(500tl) Sonuc negatif cıktıktan sonra serviste 10dk yatış yaptırılıyor sonra iğne yapılıyor(ücretsiz) benim deneyimim böyleydi