Kızlar sabah kanama başladı aspirin ve Enox iğne kullanıyorum çok korktum hastaneye geldim alttan muayene oldum daha kese de yok dedi kan ver dedi pazartesi 110 çıkmıştı 2 günde bir 2 katına çıksa 600 falan olur dedi yine göremem 1000 den aşagı görülmez dedi çok korkuyorum 3 kere düşük yapmıştım zaten sizde oluyormuydu böyle kanamalar