Mervvv0 Kizlar simay ismini dusunuyorum ama kime soylesem simay ne o nasil isim diyolar acaba bilindik bir isim olmadigi icin mi garipsiyokar yojsa kotu bi isimmi anlamadim varmi boyle yasayan🥹
Satisati Mervvv0 ay kız sen etrafa ne bakıyorsun etraf Ayşe Fatma mustafaya alışık senin içine ne siniyorsa onu koy
Aysunays Mervvv0 Özellikle eski nesil için diyorum. bir ismi garipsememeleri için ayse fatma filan koymamiz gerekiyor. Onlar tüm yeni ve modern isimlere aynı tepkiyi veriyorlar yoksa simay o nasıl isim denecek bir isim degil. Sadece yanlis kitleye düşmüş 😀 gayet güzel bir isim.
Mervvv0 Satisati bencede alisik olmadiklari icin tuhafsiyorlar sizce simay tek mi guzel yoksa basina bi isim koymali miyim nil simay gibi
Satisati Mervvv0 Nil ve Simay ayrı ayrı güzel isimler ben açıkçası pek uyum yakalayamadim siz begendiyseniz birşey diyemem ama daha farklı güzel yakıştırmalar olabilir
Mervvv0 Satisati oneriniz varmi simayin yanina uyan guzel isimler ama Simay tek basina daha narin duruyor gibime geliyor