CanNurdan Çok severim türk kahvesini 11+6 haftalık hamileyim canım kahve istedi yaptım kokusuna bile dayanamadım icemedim.🥲 Ne zaman geçecek bu 🥹 türk kahvesini özledim 🫠 4,5 yaşında oğlum var onda hiç böyle birşey yasamamistik 🥹
Mervemoommm CanNurdan Olabilir böyle şeyler her gebelik aynı geçmiyor sonuçta içinizde bir can taşıyacaksınız beş parmağın bir olmadığı gibi de her gebelik bir olmaz 😍sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌺
Caglab CanNurdan ben de ilk gebeliğimde yaşamamıştım.bunda çay ve kahveden tiksindim ve tiryakiyimdir yani. Ama şimdi 25 haftadayım ve geçti o tiksinme.
duyguluanneee CanNurdan 20 Yıldır kahve içerim her sabah mutlaka ama bu hamileliğimde kabul etmiyor midem içmeyi çok istiyorum ilk hamileliğimde hiç böyle bir şey yaşamamıştım
yildirim01 @CanNurdan Ben de her türlü kahveyi sevmeme rağmen kahveden ve çaydan tiksinmiştim. Mide bulantınız varsa benim vardı~ o geçince geçmişti.
Rabia97 CanNurdan benimde 4 yaşında oğlumda hiç bu denli koku hassasiyetim olmamıştı günde 2-3 defa oturup ağlıyorum herşey çok kokuyor midem çok kötü diye diyorum belki cinsiyeti farklıdır ondan böyle oluyorumdur kendimi böyle teselli ediyorum