Klncc Haftamdan itibaren başlayan bir koku hassasiyeti ve öğürme isteği var bu da mide bulantısına yol açıyor midemi ağrıtıyor. İlk 3 ayım rahat geçmişti oysa ki. Bunu yaşayan anneler var mı ?