Dilekyigit ben yaşam hastanesine gidiyorum orde kenan hoca var perinatoloji benim ikiz gebelik olduğu için takibini o yapıyor ama güneş diye birisi varmış onada çok iyi diyorlar hastanede güzel ben memnunum kısmet olursa dogumumu da orda yapıcam inşallah 🙏