Bulut74 Sena_92 19+1 olduk hala acıyor 😟 ilk kızımda 3,5 ayıdan sonra hepsi geçmişti. Bunda baya çöktüm🙄
efsanee_ Sena_92 17. Haftamdayım ne bulantı kusma bitti ne hassasiyet 🙄 özellikle dışarda üşüyünce uçları çok sızlıyo 😂
Zehramom Bulut74 benimde aynı devam ediyor göğüslerim hem çatladı hem büyüdü büyük sütyene geçmek zorunda kaldım 🤷🏻♀️18-5 im
Sena_92 Hhhzzzlll3545 bebekle ilgili sıkıntı mı oldu diye düşündüm araştırdım genelde vücut bu döneme alıştığından ağrı kesiliyormuş
Hhhzzzlll3545 Sena_92 yok yok Allahin izniyle hic bisey yoktur bebisinde bende oyle korkmustum ama babam doktor saglik ocagina gidip sordum kalbini dinledim normalmis bu durum dedigin gibi mide yanmasi basliyor iste bu donemdede ..
Sena_92 Hhhzzzlll3545 aynen teşekkürler peki haftada bir ultrasona girmenin zararı olur mu bilgin var mı
Hhhzzzlll3545 Sena_92 valla tam bi bilgi yok ama radyasyon kullanilmiyo deniliyor bana kalirsa yoktur sakincasi cunku dogum yaklatiginda daha sık doktora gidiliyormus neden haftada 1 gitmek istiyorsun kii
sonsuzmasalim Sena_92 bende hic hassas degillerdi. fakat gecen hafta asiri derece hassas olmaya basladilar. suan 38 haftaligim. annem süt kanallari acilmaya basliyor ondandir diyor🤷🏽♀️
Nursen21 Sena_92 benimde geçti çok şükür Son iki ayım kaldı göğüslerde bir şikayetim yok Ama kaburgalarım aşırı batıyor beni rahatsız ediyor 🤦🏻♀️
Bulut74 Berfin2626 ikincide öyle oluyor demek ki yaşlandım resmen, kilo hemen almaya başladım. İştahım çok var 🙄😟
Drsnbyfatma Sena_92 benimde öyle oldu canım ikinci trimester ortasında söndü göğüslerim ve tüm hassasiyet gitti korkma normal
Bulut74 Berfin2626 19 haftalık 6 kilo ☹️ Bayadır tartılmadım almışımdır yine Boğaz durmayınca kilo da durmuyor 🙈🙄😂