AydanGg Merhaba perşembe günü toxoplazma için avidite test verdim sınırda çıktı yaşayan var mı tecrübeli kişiler birde kanamam oluyordu perşembe günü iğne yaptı doktorum yine kanamam oluyor fazlalaştı ne yapacağımı bilmiyorum 6. Haftalık kalp atışını duyduk
Yeniyeniden AydanGg ilaca igneye devam ettirmesi lazım aslında benimde var sürekli yatıyorum ve ilaç kullanıyorum