Dün sabah uyandığımdan beri peceteye nokta şeklinde ya da minik damla halinde lekelenme geliyor dün daha pembeydi sanki bugün kırmızı nokta şeklinde oluyor. Dün akşam üstü hastaneye gittim sanci açılma bebekte ya da plasenta da bi sorun gorunmedi. Enfeksiyon kaynaklı olabilir dedi.basina gelen varmi cok endişeleniyorum