Benim bundan bi 3 hafta önce falan kanamam oldu ve hastaneye gittim yatış verdiler eş önde dediler kesede kanama var vs sonra kanamam durdu Progestan kullanıyorum suan 18+2 yim hala ilaç kullanıyorum lekelenmem oluyor bazen sarı bari koyu kahve bazen açık pembe ama arada bi küçük abdestten önce bi sıvı geliyor kan ince sızı gibi akıyor ve o kadar benim gibi olanlar ve ne zaman geçiyor bu durum ya