sudesnnn Kızlar merhabalar 14+6 da doktora gittim daha öncesinde kız dendi şimdi de erkeğe benziyor deniyor bir kız bir erkek kafam çok karışık tahmini olan var mı
Sibel_yay_46 En iyi sonucu 16 hafta sonra alırsın küçük oldukları için net birşey diyemezler sabret kafan karışmasın