Bebeğim 40ını çıkarmak üzere bugün 37 günlük olduk son bir kaç gündür her zamankindrn daha fazla ağlıyor meme verdiğimde memede bile ağlıyor en sonunda bağıra bağıra uyuyakaliyor kucağımda:( dün havale geçiriyor sandım o derece. maalesef doğru düzgün uyumuyor da gündüzleri toplamda 3-4 saat belki uyuyor belki uyumuyor bu yenidoğan bir bebek için çok az ama sürekli kucağımda da uyutamiyorum çünkü benim yanımda kalan kimse yok bı şekilde yemek yapmam yemek yemem yaşamıma devam etmem lazım. İlk anneliğim ne yapacağım bilmiyorum altıni değiştiriyorum gazını çıkarıyorum ayrıca zinco damla kullanıyorum gaz için. karnı tok ama yinede ağlıyor kucağımfan indirince yarım kundak yapıyorum yine durmuyor gerçekten hem üzülüyor hemde çok yoruluyorum huzursuz bebek sendromu diye bişey duymuştum ondan mı acaba ne yapabilirim ? 40 indan sonra düzelir diyenler var aslı varmı? Tek umudum o oldu artık