Kamamir benim kocamda gece vardiyasinda 2 3 gun gelmiyor eve ve yabanci vatandasim hickimsem hickimsem yok turkiyede bir annem bir babam bir arkadasim komsum bile yok elim ayagim titremesini bosverdim asermekten bayilsam olsem yalvarsam hicbir tandigim yok bana onu alip getirsin ben ne yapayim simdi .Hepsini dusunerek yazdim ben Allah seninde yardimcin olsun esin yoksa yaninda elbet 1 arkadasinda olsa vardir cevrende