birgencanne09 36+2 haftalık hanileyim ilk gebeliğim dünden beri iç çamaşırım çok ıslanıyor azar azar su gelişi olur mu bebeğimin hareketleri de çok az
elif475475 birgencanne09 doğum yaklaştıkça zaten alttan muayene oluyorsunuz. Bugün alttan bakmasa bile 37. Haftada kesin bakar. O yüzden su sızıntısı var diyorsanız bence gidin alttan bakması gerekiyorsa da alttan baksın. Haftanız gayet iyi bence
Ceylankarakus birgencanne09 benimde suyum azar azar gelmişti ama hisseetmistim belim çok kötü ağrıyordu bence bı hastaneye gidin
birgencanne09 Kardelenlinam acile gidicem ama alttan muayne ettikleri zaman birşey olur mu dur korkuyorum 27 haftalıkken Altan muayene olmuştum o zaman bile korkmuştum şimdi doğumum yakın birşey olur diye korkuyorum
birgencanne09 elif475475 35+0 da gittiğimde kilosu 2.501′di eğer doğuma alırsa doktor küvete girer mi🥺
elif475475 birgencanne09 benim 2900 dediler 3250 doğdu bence ona çok inanmayın. Arkadaşlarım ikiz doğurdu hiçbiri girmedi. 2500 2700 falandı 4 çocuktan bahsediyorum. Bence o kilo değil ciğer gelişimi ile alakalı. Gönlünüzü ferah tutun inşallah sağ Salim kucağınıza alıp evinize dönersiniz 🌸
Maviyesill birgencanne09 36 da 2450 doğdu ciğerleri geliştiği için girmedi gelişmemişse küvöze alıyorlar kiloyla ilgili bi durum yok
birgencanne09 elif475475 inşallah canım benim🙏🏻 şuan da belimde şiddetli ağrı var ara sıra alt karnımda adet ağrısı gibi ağrı oluyor yalancı sancı mı gerçek sancımı anlamıyorum ama belim çok kötü ağrıyor
Elisa93030 Benim ilk oğlum 2400 doğdu sapa sağlam 38haftada(10gun gerileme vardı) Bence o cigerle alakali. Simdi 36.1 haftalık hamileyim bakalım nasil olcak