bebekannem ben pazar günü öğrendim hamileliğimi tek belirti mide bulantısıydı oda üşüttüm diye gittim hastaneye serum taktıracaktım dr kan bakalım dedi orada öğrendim hamileliğimi 5+5 günlük olmuşuz yerleşme kanaması filan görmedim dün gittim keseyi de bebeği de gördük çok şükür haftaya kalp atışı duymak için çağırdı doktor