Merhabalar, tam 41.haftada normal doğum yapıp kızıma kavuştum çok şükür 🙏🏻
Öncelikle tercihimi Süleyman Yalçın şehir hastanesinden yana kullandığım için çok ama çok mutluyum, Allah bütün ekipten razı olsun 🙏🏻
19 u akşamı yatış için gelmemi söylemişti doktorum, 20sinde 41 haftam doluyordu çünkü.
19 u akşam 20de acilden giriş yaptım ve beni servise alıp yatırdılar. Tetkiklerim yapıldı, doğum odasına alındım, saat 23:00 da açılmayı başlatmak üzere vajinadan fitil verdiler, bu aşamada hiç sancım ve açılmam yoktu, fitilden 3 saat sonra neredeyse hiç ağrı sancı hissetmeden açılman 3 cm olmuş güzel gidiyorsun dediler. O sırada karnımda pıt diye bi ses duydum ve 5 sn sonra suyum geldi, Daha sonra ara ara gelen sancılar hissetmeye başladım, ama asla dayanılmaz değildi. Saat 4 gibi artık sancılarım arttı ama ben bağırmamaya ve derin nefese odakladım kendimi, 5buçukta yaptıkları kontrolde 8 cm açıklık var çatala geç dediler, sancın geldiğinde büyük abdestini yapar gibi ıkın dedi, bir iki kez yaptım açıklık tam seviyeye çıktı, çataldan indirip sancı geldiğinde çömelip büyük tuvaletin var gibi ses kaçırmadan ıkın dediler, bikaç kez yaptım ve artık çıkacak hissim geldiğinde çatala aldılar, 3-4 kez de orada ıkınıp 3560 gram kızıma kavuştum :) muhteşem bişeymiş, muhteşem bi serüven, muhteşem bi his anlatamam..
Doğumdan sonra plesenta düşmesi beklendi biraz , o çıkarken hiçbişey hissetmedim, biraz rahimi temizlediler sonra dikiş atıldı hiçbirinde bişey hissetmedim uyuşturdular çünkü. İşte böyle :) Çok uzun yazdım inşallah sıkılmadan sona gelirsiniz:) isteyem herkese hayırlı doğumlar dilerim 🙏🏻🤍🐣