Kızlar 3 üncü hamileliğim ama her hamileliğim bir değil Valla dün bunu dogurmaktan bı an korktum dogurmim içimde tutim gelmesin dedm ama bu yandanda heycan nsl bir psikolejiye dustuysem korkyorm açıkçası yasicaklarimi bilmek korkutuyor ilk olsa bilmiyorsun Nolacagini Edeceğini 2 inci doğum suni sancılı 1 inci yalancı doğum sancılı 2 dogumdada çok alttan muayene ve çok Nts bağlandım bunda Her an Leke gelirmi Kanama gelirmi su gelirmi sancı olurmu korkusu var Galiba bişi olsa çok ağlarım napcam blmiyorum öyle böyle doguracaz korksakta Korkmasakta Aslında Sancı gelince ve bir doktorun yardımıyla doğum güzel ve kolay olyor ama doktorlar seni sanciyla bekletince zor olyor Allah’ım hepimize yardım etsin Biz dogurcaz bu çocukları mejbur 🤣 bide bu aralar Kalçalarım ağrıyor yatarken neden de Sağımda solumda yatamiyorm