Kızlar karnım sanırım büyüdüğü icinmidir nedir ara ara çok fena kaşıntı geliyo aynı şekil gogsumede bu catlayacagi anlamına mı gelir kasimamak istiyorum ama elimde olmadan kaşıyorum sanki kaşıdıkca karnım catliycak lekeler çizgiler olusacakmis gibi yani oylemidir yada siz nasıl başa çıkıyorsunuz kaşıntıyla??
(22+3 haftalığım)