Herkese merhaba, oncelikle bu benim ikinci dogumum ve ilk dogumuma gore cok kolay oldu tabii üzerine tecrubeli de olunca yonetmesi daha kolay oldu. 38+2 de Gece 12 de uykuda sancilarimi hissettim, once takip ettim sanci araliklarini 10 dk da bir duzenli sanci geliyordu. Kalktim sanci geldikce nefes alip verdim ilk dogum sancima gore cok hafif hissediyordum. Ilk cocugum erkek bu ise kiz, oglumda sanci direkt beline vuruyordu kizim da ise kasiklarima vurdu. Sanki yogun bir gaz sancisi gibiydi. Neyse, sanci araliklari 5 dakikaya dusmeye basladi. Oglumu sabah okula gonderip hastaneye giderim ki diyordum ki sancilar siklasti, oyle boyle saat 4 e kadar evde karsiladim sancilarimi sonra hastaneye gittik gittigimizde saat neredeyse 5ti. Eve kontrol etti acilma 6cm olmustu bile. Epidural ister misin diye sordular istemedim. 1 saat a sonra acilmam 8cm di ve artik ikinma istegim vardi doktoe suyumu patlatti sonrasinda sancilar ve ikinmak beni biraz zorladi ve yordu saat 6:49 da 10 dk lik bir ikinma ike kizim gelmisti artik. Cok fazla yorulmustum ama o kadar rahatlamis hissediyordum ki. Kesi olmadi, doktorum her dogumdan sonra dikis atiyoruz dedi ve 2-3 dikis atti. Dogumdan 2 gun sonra rahatça kalkip kendi isimi yapabiliyordum artik. Kizim 3 haftalik oldu bile. Normal dogum dileyen tum gebelere en az benimki kadar kolay dogum nasip olsun 🙏