Kızlar bu ayın 30 unda tam 12 haftalık oluyoruz çok şükür ikili test için beylikdüzü devlete gidicem acaba şubat 6 da özele gitsem cinsiyet için söylerler mi çok merak ediyorum minikomu 🙂 Var mı bildiğiniz hemen anlayan tecrübeli doktor İstanbul Avrupa yakasında 🙂 teşekkürler