Nuryzcccc benim şansıma o gün acil hastalar vardı ben 9 da girdim hastaneye gece 12 de doğuma aldılar sezeryan oldum doğum öncesinden pek memnun kalmadım dogru duzgun ilgilenmediler dogum sonrası ilgileride normaldi çok memnun kaldım dıyemıcem ama doktorlar cok iyi hem anneyle hem bebekle gayet iyi ilgileniyılar