Kızlar anlık 33+4 teyim ikinci oğlum olacak nasipse ilki tüp bebekti 2780 gram doğmuştu 36+6da bu hamileligim sürpriz gebelik doktorum kilosunu ölctü bugün 2127 gram minyon gelisimi yavas gibi vs diyor yavas gelisiyor 37 görsek iyi dedi 10 günde bir çağırıyor sizlerde durum nasıl bebisimin kilo alması icin napabilirim daha meyvemi sebzemi yiyorum güzelde besleniyorum ama bilemedim..