Ya arkadaşlar hamile olduğum günden beri burnumda kuruluk var ve nefes almaktan zorlanıyorum diye burnumun içine nemlendirici krem sürdüm ve kokusu genzime ve boğazıma kaçtı bebeğime bişey olur mu 5.5 aylık hamileyim. Bir kase yoğurt yedim bir bardak koyu ayran içtim ve bol su ile gargara yaptım lütfen bişey söyleyin