Selam kızlar hamileliğimin başından itibaren her şey çok doğru düzgün ilerliyordu
35 haftadan itibaren fazla kilo aldım ve ödemlerim artmaya başladı 36 + 3 haftadaysa kontrolüm vardı Kontrole gittiğim gün tansiyonumun 15′e 9 olduğunu öğrendim birkaç kez ölçüm sonucunda hala 15′e 10′du
Doktorum bana yatış olabileceğini ve bunu kabul edip etmediğimi sordu Hep reklam sizden şüpheleniyorlardı Ben de yatışı kabul ettim kan aldılar icar verdim ve idrarda proteinin yüksek olduğu gördük enfeksiyon vardı yatışım yapıldı nstt’ye bağlandım sürekli olarak sancım artmaya başladı sancım arttıkça Tansiyonum yükseldi
24 saatlik idrar biriktirmeye başladım idrardaki protein seviyesinin 300′lerde olması gerekirken Benimki 1.800′lerde birşrydi sabah akşam ultrasona gidiyordum ve sürekli nst takılıydı sürekli Tansiyonumu ölçtüler ve çocuğun Artık Geriye düştüğünü karnının bir haftaya yaklaşık geri olduğunu söyledi doktor.
riskli haftaya atlattığım için 37 olduğum gününe sezeryan planlandı sabahına çocuğun geri olduğunu öğrendim Bir saat sonra beni sezeryana planladılar ve sezeryan aldılar
doğumun öncesi çok stresliydi alttan açılmama falan baktılar ama ben zaten Sezeryan istediğimi söyledikten sonra tekrar bakmadılar ameliyathaneye girdim
Sırtımdan vurulan iğneyi çok azıcık hissettim yani damar yolu kadar bir ağrısı ancak vardır
Onun dışında acı asla hissetmiyorsunuz sondayı zaten uyuştuktan sonra takıyorlar o sondadan sonra kesmeye başlıyorlar hissedip hissetmediğimizi anlayabilmeleri içi
Yaklaşık 15 dakika boyunca sadece çekiştirmeleri hissettim 15 dakikanın sonunda bir baskı hissedeceksin dedi anestezi uzmanı ve bebeğin Ağlama sesini duydum
Tansiyonum hep 9′lardaydı yükselmedi hiç ameliyatı boyunca ve bebeği gördükten sonra zaten tamamen onunla ilgilenmeye başladım ameliyata hiç bakmadım bebek çıktıktan
yaklaşık 45 dakika bir saat sonra ben yukarıya çıktım sezeryan olduğum için sütüm ilk başta gelmedi çünkü haftamı da tamamlamamıştım Ağrı kısmına gelirsek Karnıma rahmim toparlansın diye baskı yaptılar bu baskılar hemşirelerin yaptıkları acıtmadı Ama doktorun yaptıkları çok acıtıyordu ve akşama kadar yaptılar yani Bebeğim bir 58′de doğdu benim yukarı çıkmam 3′dü saat 3.00′ten gece saat 11.00′e kadar falan bastırdılar yani aralıklı olarak daha sonra 6 saat sonra su içeceğim ayağa kalkmam gerektiğini söylediler saat 9′da oldu bunlar ilk başta ayağa kalkmak Yani şöyle söyleyeyim zor Ben bütün Hamileliğin boyunca yürüyüş yaptım spor yaptım ama gerçekten zor yani Eşim hemşire ve annemin yardımıyla ayağa kalktım asla yere bakmamanız gerektiğini söylüyorlar karşıya bakmanız gerekiyormuş Ve tekte kalkmanız gerekiyormuş oturma şansınız yok Tekrar öyle söylemişti hemşire zaten bu ilk kalkmayı yaptıktan sonra yürümek o kadar zor gelmiyor inanın yani kalkmak daha zor. bir yarım saat bir saat sonra tekrar kalkmanızı söylüyorlar ama bunu zaten kendiniz yapabiliyorsunuz yani destek almanıza bile gerek kalmıyor yürüyebiliyorsunuz daha sonra yemek yiyebilmeniz için gazınızı çıkarmış olmanız gerekiyor ama benim öyle bir problemim olmadı Ben ayağa kalkmadan zaten gazımı çıkarmıştım sonra sütüm gelmemesi ile falan ilgilendik zaten bebeğime de kendim bakabiliyordum hiçbir zorluğu olmadı Ertesi gün zaten toparlamıştım her işimi kendim yapabildim.şu an 18 günlüğüz. Sarılık dışında bir problemimiz yok şükürler olsun ki. Uzun oldu kusura bakmayın.