23 mart son adet tarihim 13 haftalık gebeyim. 24 nisanda hamile olduğumu öğrendim 26 nisanda hafif kanamam oldu kahverengi akıntı şeklinde devam etti. 20 mayısta aşırı bir kanamam oldu. Birkaç gün devam etti. bu tarihler adet günüme denk geldiği için doktoruma sordum ama adet görüyor olman mümkün değil dedi. 19 haziran da adet ağrısı ile birlikte yine hafif kanamam oldu. Aranızda hamileyken adet gören var mı merak ediyorum.